Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla Balıkesir Kent Konseyi’nin ev sahipliğinde Büyükşehir Belediyesi bünyesinde çalışan özel gereksinimli personellerle bir araya geldi. Anlamlı buluşmada konuşan Başkan Akın, engelli haklarının tek bir güne sığdırılamayacağını vurguladı.

“SÖZÜMÜN ARKASINDAYIM”
Siyasi hayatı boyunca özel gereksinimli bireylerin sesi olmaya çalıştığını belirten Başkan Akın, “Engelliler Günü, bir güne sığdırılacak bir gün değil! Balıkesir’i, özel gereksinimli bireylerin rahat bir şekilde yaşayabileceği bir şehre dönüştüreceğimizi vaat ettik. Ben, bu sözümün arkasında duruyorum,” dedi.
Başkan Akın, engellilere yönelik yapılan çalışmalar hakkında bilgi verdi:
Kaldırımlardaki sarı takip çizgileri yenilendi.
Değirmen Boğazı Tabiat Parkı içinde “Engelsiz Piknik Alanı” açıldı.
İşitme ve konuşma engelli bireyler için işaret dili tercümanı destekli görüntülü çağrı merkezi hayata geçirildi.
Ücretsiz engelli nakil hizmeti veriliyor.
Dar gelirli vatandaşların Yakın Kartlarına tekerlekli sandalye ürün yüklemesi yapılıyor.

“ONUR DUYUYORUM”
Başkan Akın, özel gereksinimli personellerine hitaben, “Engelleri aşmanın, zorlukları birlikte göğüslemenin en güzel örneğisiniz. Engelleri kaldırıp her hemşehrime eşit bir yaşam hakkı sunmak boynumun borcudur. Her birinizle çalışmaktan büyük bir gurur ve mutluluk duyuyorum,” ifadeleriyle konuşmasını tamamladı. (Ajans Balıkesir)
#AhmetAkın #EngellilerGünü #3Aralık #BalıkesirBüyükşehir #EngelsizYaşam