SOKAKTA FOSEPTİK ÇUKURU İSYANI

SOKAKTA FOSEPTİK ÇUKURU İSYANI
Yayınlama: 30.10.2025
11
A+
A-

Edirne’de 72 yaşındaki bir vatandaş, evinin önünde kanalizasyon patlaması nedeniyle açılan dev çukurun 15 gündür kapatılmaması üzerine yetkililere isyan etti. Pis sularla dolu çukur nedeniyle dar sokakta oturulamaz hale geldiğini belirten mahalle sakinleri, acil yardım çağrısında bulundu.

PİS ÇUKUR 15 GÜNDÜR AÇIK BIRAKILDI

Edirne’de ikamet eden 72 yaşındaki vatandaş, patlayan kanalizasyon sorununu çözmek için gelen ekiplerin 15 gün önce sokağı kazarak büyük bir çukur oluşturduğunu ancak kazıdan sonra geri gelmediklerini söyledi.

Gelen işçilerin kaçıp gittiğini iddia eden öfkeli vatandaş, 15 gündür evinin hemen önünde pis kokulu dev bir foseptik çukuruyla yaşamak zorunda kaldıklarını ifade etti.

 

MAHALLE SAKİNLERİ YARDIM BEKLİYOR

Önceden kendi imkanlarıyla sokakta kanal oluşturarak sorunu geçici olarak çözmeye çalıştığını belirten yaşlı adam, yetkililerin soruna kalıcı bir çözüm bulmasını talep etti.

Dar sokakta yaşayan diğer mahalle sakinleri de, evden çıkar çıkmaz karşılaştıkları hijyen ve koku sorunu nedeniyle yaşam kalitelerinin düştüğünü belirterek, yetkililerden çukurun bir an önce kapatılması için acil müdahale bekliyor. (Ajans Balıkesir)

#Edirne #KanalizasyonÇukuru #Foseptik #Vatandaşİsyanı #AltYapıSorunu