Balıkesir’in Edremit Belediyesi, yol yapım çalışmalarını hız kesmeden sürdürerek Altınkum Sahil Caddesi’nin son etabını tamamladı ve caddeyi kullanıma açtı.
SAHİL CADDESİ TRAFİĞE AÇILDI
Edremit Belediyesi, ilçenin ulaşım ağını güçlendirme ve vatandaşların yaşam kalitesini artırma hedefiyle yol yapım, bakım ve onarım çalışmalarına ara vermeden devam ediyor.
Bu kapsamda, Altınkum Mahallesi Sahil Caddesi’ndeki yol yapım çalışmalarının son etabı başarıyla tamamlandı.
Belediye Başkanı Mehmet Ertaş’ın öncülüğünde yürütülen hummalı çalışmaların ardından, yenilenen cadde vakit kaybedilmeden trafiğe açıldı.
Konuyla ilgili açıklama yapan Başkan Ertaş, “Konforlu ve güvenli yollar için Altınkum Mahallesi Sahil Caddesi’nde etap etap gerçekleştirdiğimiz yol yapım çalışmalarının son etabını da tamamlayarak caddeyi komşularımızın kullanımına açtık” dedi.
Yenilenen Sahil Caddesi, hem sürücülere hem de yayalara daha güvenli ve akıcı bir ulaşım imkanı sunacak. (Ajans Balıkesir)
#Edremit #Altınkum #SahilCaddesi #YolYapım #MehmetErtaş #EdremitBelediyesi #Ulaşım #Altyapı #YeniYol #Balıkesir